בית משלכם במרכז הארץ

גם אתם חולמים לגור במרכז אך החלום נראה רחוק ובלתי אפשרי?

הכירו את העיר שבה תוכלו לרכוש דירה חדשה במחיר אטרקטיבי.

לגור במרכז הארץ, בבית משלכם!

מצוקת הדיור הישראלית הבאה לידי ביטוי, יותר מכל, באזור מרכז הארץ, היא אחד הנושאים העומדים במרכז השיח הציבורי בישראל, ולא בכדי. דירה במרכז הארץ מהווה, באופן טבעי, את פסגת שאיפותיו של הישראלי הממוצע, השואף לגור קרוב ככל האפשר למרכז העניינים הישראלי, סמוך להזדמנויות הטובות ביותר בשוק התעסוקתי ובלב ליבה של המדינה.

 

אם גם אתם התרגלתם לראות בדירה משלכם במרכז הארץ חלום שלעולם לא יתגשם, הכירו את העיר שבה תוכלו לרכוש דירה חדשה במחיר אטרקטיבי.

 

סמוך למרכז, במחיר אטרקטיבי

אם הייתם בטוחים שכל האפשרויות לדיור במחיר אפשרי באזור המרכז מוצו כבר מזמן, הכירו את ההזדמנות הבאה: העיר לוד. היא סמוכה למרכז, בעלת נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד לתל אביב, מאפשרת לכם להגיע בקלות ובמהירות לכל מקום עבודה תל אביבי, ועם זאת, מאפשרת לכם להותיר מאחוריכם בסופו של יום את תל אביב, העיר ללא הפסקה, ולשוב לבית משלכם, בסביבה איכותית ובעיר שזכתה לפרס החינוך ומבטיחה את עתיד חינוכם של היקרים לנו מכל.

 

נכון להיום, מחירי הנדל"ן בלוד עדין סבירים, ומאפשרים לישראלים רבים להגשים את חלום חייהם ולרכוש קורת גג משלהם במרחק נגיעה מלב המדינה. עם זאת, בעתיד הקרוב, סביר להניח שמחירי הנדל"ן בלוד יאמירו גם הם עם עלייתן לקרקע של אלפי יחידות דיור חדשות שכבר אושרו לבנייה.

 

העיר לוד נחשבת כיום ליעד השקעה מומלץ ביותר. 

 

השקעה בלוד - הזדמנות נדל"ן שאסור להחמיץ!

יזם הנדל"ן אלדד פרי, צוטט לאחרונה בכתבה באתר דה מרקר: "לוד היא הזדמנות הנדל"ן הבאה של ישראל". אליו מצטרפים מומחי נדל"ן נוספים, המסמנים כיום את לוד כיעד מומלץ ביותר להשקעה. רגע לפני עליית המחירים העתידה להתרחש עם תנופת הבנייה הגדולה בעיר, תוכלו לרכוש דירה להשקעה בשכונות הקיימות בלוד או דירה באחד מהפרויקטים החדשים בעיר הנבנים מתוך חשיבה מקיפה וארוכת טווח ומלווים בתשתיות איכותיות.

 

 

קריית החינוך בעיר לוד – הבטיחו את עתיד חינוך ילדיכם!

כהורים, חינוך הילדים הוא מהערכים החשובים והקרובים ביותר לליבנו. במרכז העיר לוד, זוכת פרס החינוך, הולכת ונבנית בימים אלה שכונת קריית החינוך בליבה מקימה חברת הנדל"ן המובילה פרי נדל"ן את פרויקט PERI BEST. בפרויקט יוקמו חמישה בניינים ובהם 450 דירות (דירות 3 / 4 / 5 חדרים ודירות פנטהאוז) בעלות מפרט טכני עשיר במיוחד.

 

חדרי לימוד יעודיים לשימוש דיירי הבניין בפרויקט PRI BEST. 

 

כראוי לבניין מגורים חדשני ומבטיח בליבה של עיר החינוך בישראל, כל אחד מהבניינים יכלול כיתת לימודים ייעודית עבור דיירי הפרויקט אשר תציע חלל מזמין, איכותי ושקט ללמידה עצמית, להכנת שיעורי בית, ללמידת שיעורים פרטיים ולכל צורך לימודי – חינוכי אחר.